Home » כללי » כוח ההרגשה הטובה

כוח ההרגשה הטובה

היום אני הולך לחלוק איתכם שיעור עוצמתי שבו תוכלו להשיג מיד כל הצלחה שתרצו בחייכם.

אני מבטיח לכם שאם תבצעו את כל מה שאציע כאן, ההצלחה שלכם מובטחת.

יהיה לכם כל מה שאתם רוצים בחייכם ותחושו בתחושת הסיפוק, לה אתם ראויים.  זכרו זאת… אין גבול למה שאתם יכולים להשיג, להיות או לעשות. כל דבר שתוכלו לדמיין- תוכלו גם להשיג. למעשה אתם בדיוק בדרככם לגלות איך עושים זאת…

נרגשים מההצעה שלי? בואו נשחק משחק "מה אם". מה אם היית יכול לשאול את 100 האנשים המצליחים ביותר בעולם, מהו סוד ההצלחה שלהם? מה אם כולם היו נותנים לך את אותה התשובה?

היית פועל על פי מה שהם הציעו לך?

ובכן, אינני יודע מה הם היו אומרים לך, אבל אני יודע בהחלט, על סמך שנים של מחקרים על האנשים המצליחים ביותר, שישנו גורם אחד ,החשוב ביותר בתרומתו להצלחה שלהם, וכל אדם יכול להשתמש בו להשיג את ההצלחה שלו, לא משנה מיהו אותו אדם ומהם התנאים שיש בידו כרגע.

אתה ודאי להוט ונלהב לדעת מהו אותו סוד. תן לי לספר לך. תקשיב טוב!
הגורם היחיד והחשוב ביותר להצלחה של אנשים מצליחים הוא פשוט להרגיש טוב.
אם ההצלחה היא באמת כל כך פשוטה, מדוע כל כך הרבה אנשים נאבקים בדרך להשגתה?
זו שאלה טובה, אנחנו חשבנו שבמטרה להשיג משהו, אנחנו צריכים לסבול קודם לכן. "בזעך אפיך תאכל לחם"- זאת טעות שגויה בהחלט!

הבט בחייהם של איש עשיר ומצליח, האם הוא סובל? האם הוא נאבק? אם כן, אני יכול להבטיח לך שהוא לא מצליח בתחום שבו הוא נאבק. הוא אמנם נראה מצליח בתחומים מסוימים, אך יכול להיות לא-יוצלח בתחומים אחרים. יצא לך לראות אי-פעם מולטי-מליונר שסובל מבריאות לקויה? מדוע כך הדברים? יש לו את כל הכסף שהוא צריך כדי לשכור את הרופאים הטובים ביותר בעולם, אז מדוע הוא עדיין סובל מבריאות לקויה?
הנה לכם הדברים כפי שהם באמת מתרחשים…
אותו מולטי-מיליונר הוא מוצלח בצורה יוצאת דופן מבחינה פיננסית, מכיוון שהוא מרגיש ממש טוב בתחום הפיננסי. הוא לא מוצלח בתחום הפיזי, כיוון שהוא מרגיש רע לגבי בריאותו.
הנקודה שלי היא שאם אתה מבחין באדם שנחשב למוצלח מאוד בתחום מסוים- שים לב ותבחין שהוא גם מרגיש טוב עם עצמו בתחום זה. הוא בעצם יצר התניה התנהגותית שגורמת לו להרגיש טוב בתחום הזה, בדיוק כמו שרוב האנשים יצרו לעצמם התניה התנהגותית להיאבק במספר תחומים בחיים שלהם.

אם אתה עדיין לא משוכנע, ייתכן שתוכל לחשוב על זה בדרך הבאה. כיצד אתה מגדיר הצלחה? זה בודאי לא מסתכם בקביעת יעד והשגתו. זה אמנם מאוד חשוב, אבל זה רק חלק קטן בסיפור.
הצלחה לפי ההגדרה שלי ולפי הגדרתם של רוב האנשים המצליחים ביותר היא: "ליהנות ממצב של רווחה ונחת לאורך כל שנות קיומנו"- או במילים אחרות להרגיש טוב עם עצמנו.

יכול להיות מאוד שאינך מסכים עם דעתי, יכול להיות שתגדיר הצלחה כבעלות של מיליון דולר בחשבון הבנק שלך, יכול להיות שתגדיר הצלחה בלהיות מפורסם ומיוחצ"ן. תרשה לי לשאול אותך שאלה: "למה אתה רוצה מיליון דולר?", או "למה אתה רוצה להיות אדם מפורסם?"- אם תחשוב טוב על השאלות הללו תגיע למסקנה שכל מה שאתה בסך הכל רוצה זה להרגיש טוב.

הרי לכם הטעות הגדולה שמרבית האנשים עושים. הם חושבים שהם יהיו מאושרים שיהיו להם מיליון דולרים. הם חושבים שהם יהיו שמחים כשהם יהפכו לכוכבים מפורסמים. אבל כשהם משיגים את המטרה שלהם, הם מרגישים רגע של התרגשות ולבסוף הם מבינים שזה בך הכל זה. ואז הם מציבים לעצמם מטרה גבוהה יותר ומקווים שאחרי שישיגו אותה הם יהיו מאושרים.

הם לעולם לא יהיו מאושרים עד שיחליטו לשנות את הגישה שלהם. אז מהי הגישה הנכונה?
מאחר והמטרה שלך היא להרגיש טוב, מדוע שלא תרגיש טוב כבר עכשיו? איך עושים זאת? פשוט מאוד, מחליטים ובוחרים להרגיש טוב בזה הרגע. זה פשוט בדיוק כמו שזה נשמע.
אנשים בזבזו סכומים אדירים של כסף בחיפוש טכניקות ואסטרטגיות להצלחה, אך הם שכחו שהכלי העצמתי ביותר והבסיסי ביותר הוא פשוט להרגיש טוב.

יכול להיות שאתה אומר לעצמך "קל מאוד לדבר- אבל קשה לעשות, איך אני ארגיש טוב אם אני מרושש?" אם זה מה שאתה חושב, הנה התשובה שלי: ישנם רק שני סוגים של רגשות שאנו חווים מדי יום. הרגשות טובות והרגשות רעות.

הרגשות טובות שולחות איתות עצמתי ליקום ובעזרת "חוק הזימון" אתה תמשוך אנשים, נסיבות ואירועים שמתאימים להרגשה הטובה. הרגשות רעות שולחות גם הן איתותים עוצמתיים ליקום שמחזיר חזרה אנשים, נסיבות ואירועים שמתאימים להרגשה הרעה.

הבנת את זה?

הרגשות הן הסיבות, התנאים הם תופעות הלוואי. לא תוכל לצאת מהמצב בו אתה מרושש אם תמשיך להרגיש רע, אתה רק מגביר את הסיבה לכך.

התחל להרגיש טוב לא משנה מהם התנאים שסובבים אותך, ברגע שתתחיל להרגיש טוב, דברים קסומים יתרחשו בחייך, אם אינך מאמין לי, נסה זאת- אין לך מה להפסיד!

 

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*