Home » כללי » לחיות את החיים בהנאה!

לחיות את החיים בהנאה!

 מאת קרי קמבפל

להיות אדם שיודע ליהנות תלוי בבחירה שאדם צריך לעשות ובתהליך של תרגול מתמיד.
מה אתה אוהב לעשות? מה גורם לך הנאה? האם אתה יכול להתחייב שמעתה תעשה לפחות דבר אחד שאתה אוהב בכל יום? נסה זאת! זה בהחלט תהליך נפלא ומהנה שעוזר לכל אדם להתרכז בהנאות ובתענוגות ולהשיל מעליו דאגות ומחשבות שליליות. זה נשמע כמו תהליך פשוט שכל אחד היה מת לעשות, האם זה באמת פשוט? לא! אנחנו מתוכנתים לחיי יום יום שמאלצים אותנו לעשות הרבה דברים שאיננו אוהבים לעשות ובחיים כאלו אנו רווים במחשבות שליליות (מה הבוס יחשוב על האיחורים שלי? מה יהיה בתקופת הבחינות, האם אני אצליח להרשים באודישן שלו חיכיתי כ"כ?), שימו לך לאנשים שסביבכם, כמה דאגות יש להם? כמה זמן הם משקיעים על תלונות? כמה תחרותיות, כמה לחץ הגוף שלהם מכיל?

אני נוהג לשים את פעילויות המהנות שלי בראש סדר העדיפויות- אני מגדיר אותם כ"מטרה נעלה" אשר חשובה יותר מכל שאר הדברים שעלי לעשות במהלך היום. אני מקפיד לעשות מדיטציה, ספורט, יוגה, טיולים בטבע. אני נהנה גם מכוס קפה "הגונה" בבוקר, למעשה ככל שאני עושה יותר ויותר דברים מהנים אני מוצא עוד ועוד הנאות אפילו בדברים הקטנים.

אם אתם רוצים להשיג חיים מהנים יותר עליכם לבחור לחיות אותם בדרך הזו. בחרו לעשות יותר חיים, בחרו להאט את הקצב והלחץ ותקפידו ליהנות מהמתנות של החיים.
הבחינו בציפורים שעפות להם בשמיים, נסו להתבונן בשקיעת השמש באופן יומיומי, תרגישו את הבריזה מלטפת את גופכם- זו התחושה שמחברת אתכם לעוצמה האינסופית. כך באמת תגרמו ל"חוק המשיכה" להתגבר ולפעול לטובתך ולא לרעתך.

כשאני לוקח מעט זמן בבוקר להיכנס לאיזון חיובי ולהודיה על מה שיש לי בחיי, היום שלי זורם באופ מושלם: כולם מחייכים, אין בעיות בלתי צפויות בעבודה, אפילו הרמזורים מתחלפים לכבודי שאני מתקרב לצומת, ברדיו משמיעים שיר ישן שאני נורא אוהב, הכל מתחבר בצורה הרמונית וכל היום הופך לחוויה מהנה.

דרך נוספת לתרגול חיים מהנים הוא לעשות דברים חדשים, לנסות אתגרים ותחביבים חדשים שמעולם לא היה לך האומץ או הפנאי כדי באמת לקום ולעשות אותם: לטייל במקום יפיפה שתמיד רצית להיות, לעשות צלילה או צניחה חופשית, להתחיל לצייר או לנגן בכלי נגינה . ככל שתגוונו בפעילויות שלכם ותמצאו דברים חדשים לעשות, תרגישו הנאה גדולה יותר.

עשו את הצעדים הבאים כדי להתחיל את התהליך להשגת החיים המהנים

1. קבעו לעצמכם פעילויות בעלות "מטרה נעלה" ואותן הקפידו לעשות כל יום- תנו
לפעילויות הללו עדיפות על ני שאר הפעילויות.
2. שבצו בלוח הזמנים שלכם פעילויות שונות ומהנות: בילוי, תחביב חדש.
3. תתאמן בלמצוא את ההנאות בדברים הקטנים של החיים.

.

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*