Home » כללי » כיצד תיצור לוח חזון אפקטיבי?

כיצד תיצור לוח חזון אפקטיבי?

מאת רון פיר
לוח חזון הא לוח שעליו תוכל לתלות תמונות ותיאורים של העתיד שאליו אתה רוצה להגיע, הלוח הזה יהיה תלוי במקום בו תוכל להתבונן בו פעמים רבות במשך היום והוא ישמש כמקור השראה לרצף הפעולות שבהן אתה נוקט מדי בוקר בדרכך להשגת היעדים שלך.
לפני שאתה מתחיל ליצור את לוח החזון שלך…
לא משנה באיזו שיטה אתה בוחר לעצב את לוח החזון שלך, ישנו טקס קטנטן שכדאי שתעשה בטרם התחלת העיצוב. שב במקום שקט בלא הפרעות והתמקד שאל את עצמך מה בדיוק אתה רוצה. לעיתים התשובה לשאלה זו היא במילה אחת בודדת. ע"י תהליך ההרהור ברצונותיך יתחילו לצץ במוחך תמונות של דברים של דברים שהיית רוצה להשיג. התהליך הזה יוצר ניסיון עמוק ותחושה של ידיעה ברורה של היעד הסופי שלך- המקום בו אתה רוצה להיות בעוד X זמן. שים במערכת הסטריאו דיסק מוזיקה מרגיעה  ותהנה מהתהליך.
5 צעדים ליצירת לוח חזון.
צעד מס' 1: חפש בעיתונים ומגאזינים תמונות של דברים שהיית רוצה , אל תדביק אותן עדיין! פשוט תגזור תמונות של חפצים שהיית רוצה או תמונות של זוגיות ותחביבים שהיית רוצה שיהיו לך. אל תשכח לגזור גם מילים שעוררו בך השראה, (על לוח החזון שלי מתנוסס הסלוגן של נייקי "פשוט עשה זאת"- הסלוגן הזה אומר הרבה מבחינתי).
צעד מס' 2: עבור על התמונות והמילים שאספת והתחל לברור מהן את האהובים עליך ביותר, השתמש באינטואיציה שלך כדי לבחור את התמונות שמתראות את הרצון שלך בצורה הטובה ביותר.
לאחר שבחרתך את התמונות  העדיפות עליך ביותר, נסה לסדר בראשך איך יראה לוח החזון שלך (לדוגמא: בפינה הימנת העליונה :שפע וכסף, בפינה השמאלית העליונה בריאות… וכן הלאה: עבודה וקריירה, רוחניות, תחיבים, זוגיות, משפחה או כל נושא אחר שברצונך להשיג בו התקדמות משמעותית.
דרך נוספת ונחמדה לא פחות היא פשוט ליצור ספר חזון שעליו תדביק את התמונות מהעיתון ותישא אותו איתך לכל מקום.
צעד מס' 3: הדבק את התמונות ללוח לפי הסדר שבחרת, הוסף ליד התמונות כיתובים בכתב ידך כגון: " זהו בית החלומות שלי" ליד תמונה של אחוזה מפוארת. פה זה המקום שלכם להיות יצירתיים ולהכניס את הרגש לתוך לוח החזון ככל שתקשרו לתמונות יותר רגש כך יהפוך הלוח לאפקטיבי יותר.

צעד מס' 4: השאר מקום במיקום מרכזי יחסית שבו תוכל לצרף תמונה שלך בה אתה נראה מאושר ושמח, הוסף את תמונתך לשאר התמונות שעל הלוח.
צעד מס' 5: תלה את לוח החזון שלך במקום בו תוכל להביט בו לעיתים תכופות.

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*