Home » כללי » חוקי ההצלחה של היקום

חוקי ההצלחה של היקום

בדיוק כמו שישנם חוקים פיזיקאליים שקובעים איך העולם הפיסי עובד,למשל כח הכבידה, ישנם גם חוקים שקובעים איך היקום פועל.

הבנת חוקים אלו הינה קריטית להשגת הצלחה- למד אותם ועבוד איתם-לא נגדם!

 
1. חוק השינוי המתמיד
 בעקרון, החוק הזה קובע שכל דבר מתחיל באנרגיה ומשתנה למשהו פיזי.

כל דבר סביבך, כל מה שאתה רואה, שומע, מריח, טועם, ממשש מתחיל בסופו של דבר מאנרגיה.

התנודה של אנרגיה זאת קובעת מה יהיה מוחשי. הכל נמצא בתנועה מתמדת ורצופה, ותנועה זו משתנה כל הזמן. אנרגיה לא יכולה להיווצר או להיהרס, היא רק זזה ומשנה מקום וצורה. מחשבותינו מגשימות את עצמן בעולם הפיזי, המוחשי.

במילים אחרות- מה שאנו חושבים – אנו יוצרים במציאות.

 
2. חוק היחסות

הדרך שבה אנו תופסים דבר מה, חפץ, רעיון או אדם תמיד מיוחסת לדבר מה, חפץ, רעיון או אדם אחרים.

זו הדרך שלנו למדוד את מה שאנו רואים- גדול יותר, קטן יותר, טוב ,רע, טוב יותר, רע יותר.

כל היקום מעוצב כך שיוכל לעבוד בשלמות- עם כל החוקים שמתואמים אחד עם השני. כמעט ולא תמצא חוק שסותר חוק אחר. כל החוקים מיושמים באופן שווה עם שאר הדברים ביקום, בלי כל קשר לגודלם, עוצמתם, או מודעותינו לחוקים אלו. לכל דבר ביקום יש את שיעור התנודות של עצמו- תנודה גבוהה, תנודה נמוכה ותנודה בינונית. אנו יכולים רק להעריך את שיעורי התנודה של דבר אחד ע"י השוואה של שיעור התנודות של משהו אחר.

בחייך, תוכל לראות את החוק בא לידי ביטוי כאשר אתה עושה השוואה בינך לבין אחרים.אתה אדם בעל מראה טוב בצורה סבירה,נכון? עכשיו נגיד שמישהו נכנס לחדר ומקבל מבטים אומלליים לחלוטין- את תרגיש נהדר בהשוואה אליו. אבל מה אם דוגמנית/דוגמן על יכנסו לאותו החדר? כמה טוב אתה חושב שאתה נראה עכשיו? הכל יחסי!

לב ליבו של החוק הזה הוא שכל דבר בחיינו הוא רק דבר, הפרספקטיבה שלנו מתעצבת ע"פ הנסיון שלנו עם אותו דבר.

 
3. חוק התנודות

החוק הזה אומר ששום דבר ביקום אינו נמצא במנוחה- הכל נצמא בתנודה מתמדת.

 המודעות שלנו לתנודתיות הזו זה בעצם מה שאנו מכנים "רגשות". הרגשות שלנו נקבעות ע"י תנודות, ואנו קובעים את שיעור התנודות ע"י המחשבות שלנו וע"י התבניות המחשבתיות שלנו (פרדיגמות).

וודאי חווית זאת בעבר אם נכנסת למשרד או בית כלשהו שבו שהו אנשים שהחלו מריבה, את המתח באוויר ניתן לחתוך בסכין, ואתה באופן מיידי מרגיש שאתה מפריע ושנוצר מצב לא נעים.

המחשבות שלנו מורכבות מתנודות שאנו שולחים החוצה ליקום- כאשר אנחנו מתמקדים ומתרכזים במחשבות, התנודות הולכות וגוברות. למעשה מחשבה היא הדרך החזקה ביותר לשלוח מסר ליקום.

אלוהים ברא את כל היקום מכלום-את כל מה שקיים, נראה ובלתי נראה. לכל הדברים נדרשו מילים ומחשבות. האדם הוא היצור היחיד שנברא וניתנה לו היכולת לחלוק את כוח המחשבה עם הבורא- וזה מה שעושה אותנו למיוחדים כל כך.

הכוח הזה לחשוב, מתנת הרוח הזאת, זה מה שהיה אמור להיברא בצלם האלוהים. מחשבותינו ותפילותינו הן בעלות עוצמה רבה מאוד, בהשפעתן על העולם הפיסי שבו אנו חיים.

המודעות שלנו לתנודות, כפי שכבר הזכרתי, הם בעצם הרגשות שלנו. אנו רואים איך זה להיות בתנודה שלילית כשאנו אומרים "אני מרגיש רע היום", תנודה חיובית מופיעה כאשר אנחנו אומרים "אני מרגיש מצוין היום". מכיוון שתנודות נוצרות ע"י מחשבותינו, אנו יכולים להחליט האם אנחנו חיים בתבנית תנודות שליליות או שמא בתבנית תנודות חיוביות. אתה משתמש במח שלך כדי לבחור אילו מחשבות ישעשעו אותך, אתה לא בוחר את התנודה עצמה.

אתה האדון של מחשבותיך, של התנודות שלך. המחשבות שלך מנחות את מרכז העצבים המרכזי שלך באיזה תנודה עליו להיות.

המוח שלך הוא מחסן ענק של תמונות- חיוביות ושליליות. אם תבחר "לחפור" במחסן, לעיין בו,ולהסתכל שוב בתמונות השליליות שבו- אתה תנוע לעבר התנודה השלילית- דבר שילווה ברגשות שליליות באופן כמעט מיידי. גם ההיפך הוא הנכון- מחשבות חיוביות מובילות לתנודות חיוביות ולמצב רוח טוב.

 
 
4. חוק הקוטביות

לכל דבר יש את היפוכו המוחלט- למעלה/למטה, טוב/רע, ריק/מלא. לא קיים מטבע בעל צד אחד, אין חפץ שיש לו רק צד מימני ואין לא צד שמאלי.

מכיוון שלכל דבר יש לא רק את היפוכו, אלא גם ההיפוך שלו שווה, יש לנו חוק שלעולם אינו משתנה והוא ניתן להבנה.

אם תמדוד את המרחק בחדרך מהדלת לקיר ומצאת שהמרחק הוא 4 מטרים, תמצא ש4 מטרים הוא גם המרחק מהקיר ועד לדלת. נשמע ברור ומובן מאליו, אבל הבנה של החוק הזה באמת תשנה לך את הראייה לגבי דברים החיים.

אם למשל משהו שקורה לך נחשב בעינך למאורע רע מאוד- ע"פ חוק הקוטביות חייב להימצא באותו מאורע גם צד חיובי שווה ערך לצידו השלילי.

מבחינת מתמטית, אם הצלחת למצוא בדבר כלשהו דבר רע, הרי שבוודאי תוכל למצוא באותו דבר גם דבר טוב.

ע"פ חוק הקוטביות אתה עצמך יכול לבחור את המחשבות שלך על כל מאורע שקורה בחייך. האם זה מאורע טוב או מאורע רע?- את האמת, ע"פ המציאות זהו רק מאורע! אבל לנו יש את הפריבילגיה לתת לדברים פירוש ולהסתכל מכמה זוויות, באפשרותך להסתכל על המצב מזווית שלילית ומזווית חיובית.

מאחר ויש באפשרותך יכולת בחירה, אתה יכול לשנות את מחשבותיך ואת רגשותיך, את מעשיך ואת התוצאות שיבואו אליך.

 
5. חוק הקצב.

כל היקום נע בקצב מסלולי ומקובע- גאות ושפל, עונות השנה, יום ולילה- אנו יכולים להיות בטוחים שהתבניתיות הזו תשוב ותקרה ותישאר יציבה ורצופה. אם משהו נע קדימה- משהו אחר חייב לנוע אחורה. אם משהו גודל במהירות, דבר אחר מתכווץ. כל פעולה גוררת אחריה תגובה ותוצאות בנדנוד קצבי של תנודות.

אתה יכול לראות איך החוק עובד בעבודה, מדי יום, בשיא ובשפל של האנרגיה שלך- הימים העמוסים מול ימים שכל כך משעמם בהם, הריגושים מול השחיקה.

זה עוזר מאוד להבין שלמצבי הרוח שלנו קצב טבעי של עליות ומורדות, ואפילו כשאנחנו בgיצומו של מצב רוח רע- יש בידנו יכולת לשנות את מחשבותינו.

בחירת מחשבות טובות אפילו כשאנחנו במצב רוח רע, מניעה אותנו לעבר תנודה חיובית, משחררת את הרגשות שלנו וגורמת לנו להישאר במסלול הנכון לעבר השגת מטרותינו.

 
6. חוק הסיבה והתוצאה.

החוק הזה קובע, שלכל פעולה יש תגובה שווה והפוכה.

מה שאתה משדר ליקום חוזר אליך בחזרה: מזל, סיכוי ותאונות אלו דברים שאינם קיימים.

כל דבר ביקום קשור לחוקים האוניברסאליים, וכל דבר שקורה, קורה בגלל שהוא נגרם ע"י משהו אחר.

אנו רואים את התוצאה של החוק הזה ביקום הפיזי, בבריאות שלנו, בחשבון הבנק שלנו, באיך שאנשים מתייחסים אלינו.

הדרך שלנו לקבל תוצאות רצויות לנו, היא לעבוד על הסיבות שגורמות להם. שינוי הסיבה גורמת בוודאות לשינוי התוצאה. דרך אחת לשנות את הסיבה היא להתמקד בה, ולהשתמש בהצהרות חיוביות שיכוונו אותך לכיוון שאליו אתה רוצה להגיע. בכל תחום שבו תבחר בחייך תוכל לפתח הצהרות חיוביות שעליהן תוכן לחזור ולשנן במוחך באופן תדיר, הצהרות אלו צריכות להיות רשומות בזמן הווה, ועליהן להיות מנוסחות ביעילות לעבר מטרותיך.

 
 
7. חוק המינים

החוק הזה מתאר איך לכל זרע של את תקופת הדגירה שלו, אנו רואים זאת בטבע כל הזמן- אתה זורע שורשי גזרים ואתה מצפה לחכות לפחות 70 ימים לפני שהם יהפכו לגזר הראוי לאכילה.

אם תהיה אב לילד, תדע שלוקח 40 שבועות לתינוק להיוולד. בצורה הזו בדיוק, עובד עניין המחשבות.

ישנם זרעים רוחניים, אשר לוקח להם זמן מה להתגשם. עליך להיות סבלני כאשר אתה זורע זרעים רוחניים- רעיונות. הרעיון יראה את עצמו בעולם הפיזי רק כאשר יגיע הזמן לכך.

כל רעיון שקיבל אנרגיה נע לעבר העולם הפיזי. לכל דבר ביקום יש צד זכרי וצד נקבי. אנו רואים זאת באדם, בבעלי החיים ואץ בעולם הצומח. העקרון של שני מינים-זכר ונקבה בכל יצירות הבריאה יוצר פוטנציאל של חיים מחזוריים ושל התרבות ויצירה.

החוק הזה מדגים לנו בעצם איך דברים השתהו ממה שהם היו למה שהם עכשיו. יכול להיות שאתה מכיר כמה וכמה מהעקרונות האמורים כאן לגבי המבנה והתפקוד של המוח שלך, ולגבי החוקיים האוניברסאליים של היקום. ישנם ודאי גם חוקים חדשים עבורך, אשר מעולם לא הרהרת בהם.

הבנת חוקים אלו חשובה מאוד לתהליך השגת החלומות שלך, יצירת חיים מלאי מטרות שבשבילם נבראת לחיות.

אם אתה רציני לגבי שינויים, לגבי ניצחון בחיים, לנצל את מלוא הפוטנציאל שטמון בך ולעזור לאנשים אחרים לעשות בדיוק אותו הדבר, את תתחייב ללמוד את החוקים הללו, לדבר עליהם ולפעול לפיהם. למד אותם בעצמך ותלמד גם אחרים. ככל שתהיה יותר מודע ל"איך זה עובד"- כך תוכל לתת לחוקים הללו לעבוד בשבילך ותצליח לקבל מכל התנסות יותר הצלחה ופחות תסכול.

 

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*