Home » כללי » "הצד החשוך" של היעד שלך!!!

"הצד החשוך" של היעד שלך!!!

מאת ג'סיקה דרבי


האם זה נשמע לך מוכר?
" אוקיי, עשיתי את כל הדברים כדי למשוך אליי את הדברים שאני רוצה, הצהרות, ויזואליזציה, חשיבה חיובית וכו' אבל עדיין לא השגתי את מה שאני רוצה- למה???"

הפעם ברצוני לחלוק אתכם את המאמר הזה, שהסיבה העיקרית שכתבתי אותו היית המצב אליו נקלעתי לפני השינוי הגדול שהתחולל בחיי… עשיתי באמת הכל, וזה בהחלט עזר לי לשפר את הגישה שלי לחיים, הייתי פחות עצבנית ויותר אדיבה, התחלתי לראות תוצאות קטנות שמשכתי לחיי, אך הייתה בי התחושה שמשהו לא עובד, יש משהו שמונע ממני להגשים את יעדיי-  פשוט פחדתי מזה כל כך!
המאמר מתאר דרך שנה להסתכלות על האמונות המוגבלת שלנו שזה הדבר העיקרי שיעצור אתכם מלהשיג את מה שאתם באמת רוצים.
בדרך כלל אנשים מפחדים מכישלון.
 עצם המחשבה להתחיל משהו חדש והפחד להיכשל בו עוצרים את רוב האנשים מלנסות אותו, אנשים חושבים שהשפלה הפסד כספי או אכזבה יכלים למוטט אותם, להרוס אותם ושעדיך להם לשמר את המצב הקיים (מרות שהם מעידים כי הם מייחלים לשינוי)
הגישה הזו מהווה את המכשול הגדול ביותר הדרך להשגת המטרה.

לעיתים המכשול הזה נובע דווקא מפחד מהצלחה ולא מהפחד מכישלון.
אם תחשוב לשנייה עם עצמך ותנסה לנתח את היעד שלך תגלה שיש בו גם צד שלילי.
למעשה ככל שהאופי שלך יותר פסימי את תגלה יותר דברים שליליים, בכל דבר.
לפעמים מאחורי חלום אגם הכסף שלנו, הזוגיות שלנו, הקריירה המצליחה… יש שאריות של אמונות מתקופת הילדות שלנו או ניסיון לא טוב מהעבר שלנו שגורם לנו לשקשק בכל פעם שאנו עומדים בפני הזדמנות חדשה.

 הפחד בעצם לוחש באוזנך שגם אם תשיג את מבוקשך זה יעלה במחיר כלשהו. דברים אחרים יתלוו להצלחה- רמת האחריות שלך, הזמן הפנוי שלך, הקריירה שלך….
אני נוהגת לכנות את האפקט הזה "הצד החשוך". כי בסופו של דבר תמיד נמצא משהו רע בדבר טוב ולהיפך… אך כשאנו נמצאים בתהליך הגשמה עצמית ואנו מזמנים אליו את מה שאנו רוצים אנו צריכים להתעלם מהלחישות של הפחד ולדהור לכיוון הגשמת היעד.
בדרך אל היעד אנו צריכים להפסיק להקשיב לפחד שלנו, ולהימנע מלראות את הצד החשוך של המטרות שאותן אנו מבקשים להשיג.
הפחד מהצלחה  והפחד מכישלון ישתקו אותנו עד לפני שאנו יודעים אם אנחנו יכולים להצליח א עלולים להיכשל. אני מדברת פה על משהו חמור ביותר!!! אנו מפחדים מתוצאות כלשהן
וזה הדבר היחיד שגורם לנו לעמוד במקום.

 

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*