Home » כללי » איך להגביר את כח המשיכה?

איך להגביר את כח המשיכה?

מאת קייט קורבין

 "תחשוב על הכוח שיש ביקום, מזיז את כדור הארץ, מצמיח את העצים.
אותו הכוח קיים גם בך, אם רק יהיה לך את האומץ והרצון להשתמש בו" צ'רלי צפלין.
 איך נוכל לגרום ל"כח המשיכה" לפעול בעוצמה חזקה יותר בחיינו? איך ניתן לשפר את כח ההגשמה שלנו. מהו המרכיב הסודי שמניע את היציאה לפעולה? זהו הרגש! ותדירות הרגשות שלנו משפיעה על עוצמת "כח המשיכה"!

אנחנו מפעילים את המחשבות שלנו ונותנים להן "חיים" על ידי הרגש. הדוגמא הקלאסית להבנת העוצמה שבתדירות הרגשות ניתן לראות בסרט נפלא שמצאתי באינטרנט, בסרט רואים אישה שמרימה מכונית במשקל טון כדי לשחרר את בנה שנתקע מתחת לרכב. כאשר אנחנו רוצים משמעו באופן חד משמעי וטוטאלי כפי שהאם הזו רצתה להציל את בנה, היכולת והכוח שלנו מכפילים את עצמם והופכים לבלתי מנוצחים.

יש לך מושג איזה יצור עוצמתי אתה? אתה מבין שכל היקום נמצא לשירותיך, אתה אדון ליקום, אתה מוסמך באופן אבסולוטי ליצור את חייך לפי אקורד המחשבות והרגשות שלך. ומה מעצים יותר את כוח היצירה מאשר תשוקה חזקה?

תוכל להתאים את עצמך לתשוקה שלך, ע"י הוספת רגשות לתשוקה שלך, ע"י הרגשת התלהבות ממנה, ע"י רצון עוצמתי שחלומך יתגשם, ע"י הרגשת ביטחון מלא שזה מתרחש כאן ועכשיו.

אנחנו מושכים דברים שנמצאים בהתאמה לתדר הרגשות שלנו, נרגיש שמחה- נמשוך שמחה. נרגיש כעס נמשוך כעס…

 כדי למשוך דברים בהרמוניה עם התשוקה שלך, עליך לחשוב ולדמיין את היעד שלך באופן ססגוני, מפורט לפרטי פרטים כאילו את חי את החלום שלך, עליך לחוש את האושר והשמחה שבהשגת המטרה. כאשר אתה מתחיל לצפות לדברים טובים, הציפייה פועלת כמו מגנט גדול כדי למשוך עוד דברים טובים לתוך חייך.

תרענן ותמריץ את התשוקות שלך ע"י דמיון וחשיבה על השגת היעד בתאווה, בהירות, נחישות וביטחון… הצהר מידי יום : "אני בריא!", אני עשיר!","אני מאושר!"," כולם אוהבים אותי!" , "תמיד המזל משחק לי!", "הכל בא לי בקלות!". אל תשכח להצהיר בלב שלם ובכוונה אמיתית מידי יום ביומו: "מגיע לי בכל מאודי לקבל את מבוקשי…"

 ע"י מיקוד ורגשות חזקות, "כח המשיכה" שלך יוגבר ותוכל לזרז את תהליך הקבלה מהיקום.

אתה יודע מהי הדרך המהירה ביותר ל"הריגת" חלום חייך? או מהם "סיבות המוות" של תשוקות גדולות של אנשים?
תשובה: המחשבה שעליהם למצוא דרך "איך" להשיג את התשוקות והיעדים שלהם!
אנחנו עושים את זה בקביעות מדי יום בחיינו- גורמים לעסקאות של החיים להיות הרבה יותר מסובכות ממה שהן אמורות להיות. עלינו לדאוג אך ורק ל"מה?" , את ה"איך" אנחנו נגלה ככל שנתקדם להשגת היעד.

"הגיע הזמן שהאנושות תתעורר!!!, השעון מעורר כבר מצלצל ואנשים לוחצים על לחצן ההשתקה. בינתיים החיים שהם תמיד רצו לחיות חומקים להם בין הידיים…

אני יודע שבמשפט האחרון אינו מעודד במיוחד, אבל מצד שני העולם נכנס לעידן חדש, שבו מדענים מתחילים לפענח את המוח האנושי- אנשים מתעוררים למציאות שהייתה לא מוכרת להם בגלל קבעון מחשבתי ועיסוק בלתי פוסק בפחדים שלהם ובמחשבות על כישלונות.

אני אישית מרגיש חובה "לעורר" אנשים מהמציאות דלת השאיפות שהם חיים שמגבילה אותם מלהשיג את החיים שהם תמיד רצו, לא משנה מה מצבם הנוכחי.

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*