Home » כללי » כך תשתמש בכח שלך כדי להשיג את מה שאתה רוצה

כך תשתמש בכח שלך כדי להשיג את מה שאתה רוצה

מאת:  רון פיר

במשך 18 השנים האחרונות, למדתי באובססיביות כיצד ניתן לשנות את המציאות בעזרת הכוח היצירתי של המוח שלנו. למדתי מעשרות מומחים, קראתי מאות ספרים, והוצאתי אלפי דולרים במסע הזה. לאורך כל שנות ניסיוני, גיליתי שישנם 4 עקרונות שהם לב ליבו של תהליך היצירה.
במאמר הקצרצר הזה , ניסיתי להפוך את הידע הזה לפשוט ככך שניתן, אני רוצה שכל אדם שיקרא את המאמר הזה יהיה מסוגל , בקלות ובמהירות יחסית להשתמש בעקרונות הללו.
המאמר רשום בצורה הכי פשוטה שניתן להסביר את בכח של האנרגיה היצירתית שלך, מלא אחר ארבעת העקרונות הללו ותוכל להשיג כל יעד!

  הצעד הראשון- אתה חייב לדעת מה אתה רוצה כדי לקבל את ממה שאתה רוצה

אך עדיין עבור מרבית האוכלוסייה הצעד הבסיסי הזה טרם נעשה . אתה חייב לדעת מה אתה רוצה, לדעת זאת מדויק ככל שתוכל. זהו צעד הקסם הראשון. לחלום בהקיץ על איך יראה העתיד שלך לא יביא לך את מבוקשך, לחכות לחייך שיסתדרו מעצמם כפי שתמיד רצית לא יביאו לך את מבוקשך. הדרך היחידה לקבל את מבוקשך היא לקבל החלטה ברורה ו"מפוקסת" מה אתה רוצה ליצור?

אז איך תדע עכשיו מה בדיוק אתה רוצה? טוב זה פשוט, רשום את התשוקות שלך את החלומות שלך ואת כל הדברים שאתה רוצה בחייך. לאחר מכן תבחר דבר אחד מהרשימה שלך, שאתה יודע שתוכל להשיגו אם תקדיש לו זמן ואנרגיה.
בחר דבר אחד ושכח מכל השאר. כך התקדם צעד אחר צעד עד שתגשים את כל היעדים שלך.
מיקוד, מיקוד,מיקוד… אל תבזבז את האנרגיה שלך בבקשות וחלומות על מיליון ואחד דברים, בחר אחר ורוץ איתו. בדיוק כמו שמסע של אלף ק"מ מתחיל מצעד אחד קטן, כך גם המסע לעבר החיים האידיאלים שלך מתחילים ביעד אחד קטן.

  הצעד השני- המיקוד במה שאתה רוצה.

אתה חייב להקדיש מיקוד, כוונה ואנרגיה חיובית בדרך להשגת המטרה שלך, קביעת מטרה ואז לשכוח ממנה לא תוביל אותך לכלום, אתה חייב לצרוב את המטרה שלך חזק לתוך תת המודע שלך עד שזה הופך למציאות.
זכור, מחשבות , טובות או רעות, יכולות להפוך באופן די מהיר ממחשבות למציאות.. כמובן שככל שתתאמן בשיטה הזו אתה תיווכח שהיא פועלת תמיד ותוכל להסיר כל ספק לגביה, המחשבות שלך יהפכו למציאות באפון הרבה יותר מהיר. אבל בתור אחד שעושה את צעדיו הראשונים – עליך להתמקד אך ורק במטרה הראשונה שהצבת.
אתה צריך להתמקד במה שאתה רוצה ולא במה שאתה לא רוצה, עליך להפסיק להתלונן על דברים שאינם כפי שהיית רוצה שיהיו, במקום זאת- החלט כיצד אתה רוצה שהם יהיו בעתיד והתמקד במחשבה זו.
ברגע שאתה מוצא את עצמך מעניק תשומת לב לתחום בחייך שבו אינך מרוצה, שאל את עצמך "מה אני רוצה בסיטואציה הזו?"- מצא לבד את התשובה!

 הבט על המטרה שלך מדי יום , הקדש לה זמן ותתמקד בה באופן חיובי, לפני שאתה נרדם ושנייה לאחר שהתעוררת. במקום לדאוג לגבי בעיות, דמיין את המטרה שלך מושגת בהצלחה- נסה להרגיש איך היית מרגיש לו זה היה קורה באמת. לך לישון עם ההרגשה הזו ותת המודע שלך ימצא את הדרך להגשמה במהירות.

  הצעד השלישי- עשה פעולה עכשיו

אתה חייב לעשות פעולות כדי להשיג את המטרה, אתה חייב לעשות אותן עכשיו! אין עוד זמן אחר שבו אתה תוכל לפעול, אתה חייב לעשות זאת. תמצא את הצעד הראשון והקטן ביותר שניתן לעשות- עשה אותו ותישאר מחויב להמשך הדרך.
עליך לשכנע את המוח התת מודע שלך שאתה רציני לגבי השגת המטרה, אין דבר יותר משכנע מנקיטת פעולה. לא משנה היכן אתה נמצא על הדרך להשגת המטרה , לא משנה עד כמה קרוב או רחוק אתה מרגיש שאתה נמצא מהמטרה, תמיד ישנו צעד ברור שאתה יכול וצריך לקחת- קח את הצעד ברגע זה, כאן ועכשיו.
אם אתה מתקשה להבין מה צריך לעשות או שאתה חודל מפעולה מכיוון שנראה שיש כל כך הרבה דברים לעשות פשוט עשה את הדבר הבא: עשה רשימה של כל הדברים שצריכים לקרות כדי שהמטרה שלך תתגשם. רשום את שלבי הביניים שבהם תתנסה כאשר המטרה שלך תכנס לחייך. ברשימה הזו תמצא את הצעד הבא שלך- עשה אותו.
אם היעד שלך אינו בר השגה, עליך למצוא מטרה חדשה, לחכות לאנשים אחרים שישנו או שייתנו לך את מבוקשך זו דרך בטוחה להיות מאוכזבים ולא מסופקים. עליך לבחור מטרה שיכולה להיות בשליטתך- זו הדרך היחידה שקיימת שדרכה תוכל להרגיש סיפוק והגשמה.

  הצעד הרביעי- בחר את אותו הדבר בכל יום

אתה חייב להיות עקבי, אתה חייב לבחור בעקביות את אותה המטרה מדי יום עד שהיא תוגשם. אינך יכול לשדר ליקום משאלות שונות ולא החלטיות ולצפות שהוא ייצור תוצאות במציאות.
זה פשוט כמו להזמין אוכל במסעדה, אתה חייב להחליט ואז פשוט להזמין אותו. אם אתה ממשיך להתלבט, המלצר ישרת מישהו אחר בינתיים עד שתהיה מוכן. אם לא תספק ליקום מטרה ספציפית ותתחיל לפעול בנושא, "הארוחה" לעולם לא תגיע אליך. והדבר הכי חשוב הוא לא להרים ידיים עד שהמטרה שלך תתגשם.

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*