Home » כללי » כיצד להימנע ממחשבות שליליות?

כיצד להימנע ממחשבות שליליות?

איך אוכל להיגמל ממחשבות שליליות- זו שאלה שנשאלתי פעמים רבות.

אם אי פעם שאלת את השאלה הזו, אתה ודאי תרגיש תחושת רווחה מסוימת שתדע את התשובה. הסיבה לכך היא שהתשובה פשוטה כל כך – אתה צריך לנטוע מחשבות חיוביות.

כאשר אתה מנסה לעצור את המחשבות השליליות , אתה מתמקד בדברים שאתה לא רוצה- מחשבות שליליות, ובכך אתה בעצם מושל עוד ועוד מהן. הן לעולם לא ייעלמו אם  תמשיך להתמקד בהם . כאשר אתה אומר לעצמך אני רוצה לעצור את המחשבות השליליות- ל"עצור" אין שום רלוונטיות – המיקוד הוא במחשבות השליליות, וע"י חוק המשיכה את מזמין עוד ועוד כאלה לתוך היום יום שלך.

האמת היא תמיד פשוטה ותמיד קלה. כדי לעצור את המחשבות השליליות, תזרע מחשבות חיוביות! עליך לזרוע מחשבות חיוביות ע"י תרגול יומי של אמירת תודה על הדברים הטובים שקיימים בחייך. תביע הערכה על הבריאות שלך הרכב שלך, הבית שלך המשפחה שלך, העבודה שלך , האוכל שלך, החברים שלך, חיות המחמד שלך ועל היום המופלא שגם אתה לוקח חלק בו! תחמיא ותוקיר תודה לכל הדברים הללו, ככל שתזרע עוד ועוד מחשבות טובות, המחשבות הרעות "יעופו" באופן מהיר יותר. למה? בגלל שאתה מתמקד במחשבות טובות- ומה שאתה מתמקד בו זה גם מה שאתה מושך.

אל תעניק תשומת לב למחשבות שליליות . אל תדאג לגביהם, אם יצוצו כאלה- תנפץ אותם בזריזות ע"י הטכניקה שהזכרתי מקודם. למעשה אתה תוכל להשתמש במחשבות השליליות כתזכורת שעליך לתרגל את הוקרת התודה על הדברים שכבר יש לך.

ככל שתרבה בזריעת המחשבות הטובות במשך היום-   כך יזורז התהליך של הפיכת חייך לנטולי דאגות ושפע של דברים טובים ומשמחים. אם תשקיע מזמנך רק יום אחד של אמירת דברים טובים ותאמר תודה בכל הזדמנות שיש לך, אתה לא תאמין לשינוי שייווצר בתוכך.

זריעת המחשבות הטובות היא בדיוק כמו זריעת זרעים . כאשר את חושב מחשבה טובה אתה זורע זרעים של הרבה מחשבות טובות בתת המודע שלך- כך היקום הופך את הזרעים הללו לגן יפיפה ופורח בצורת חייך!

 
מאת רונדה ביירן
מחברת הספר "הסוד"

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*