Home » כללי » חוק משיכה אחד שממש לא כדאי שתפספס! – (The Law Of Attraction)

חוק משיכה אחד שממש לא כדאי שתפספס! – (The Law Of Attraction)

מאת כריסנטיה פייר

אתה יודע מהי הסיבה העיקרית שרוב האנשים שמנסים להיות מודעים לעצמם לא מצליחים בשימוש בחוק המשיכה-
(Law Of Attraction)? הם נכשלים בשלב היצירה, שזהו השלב המכריע ביותר. כאשר רוב האנשים לא מבינים או לא משיגים את מה שרצו, הם חושבים על שינוי בחייהם.

למרות שמרב המיקוד שלהם על התוצאה הסופית, הצעד החשוב ביותר וגם המופלא ביותר הוא היצירה המודעת, וזהו הצעד שרוב האנשים נמענים ממנו. הצעד הזה יכול לתת יצירתיות אינסופית בזרימה עוצמתית, אך גם יכול להיות המחסום הגדול ביותר שמעכב את ההגשמה המיוחלת.

אתה בוודאי שואל את עצמך מהו אותו צעד? הצעד הזה מתמקד בראש בראשונה בך.

כולנו יכולים להתמקד במה שאנחנו מייחלים לו, אך אם אנחנו עצמנו לא נלמד ונבין את מלא הכח האישי שלנו, את הפוטנציאל העצום שלנו או את יכולתנו להגשים כל דבר- הדברים לעולם לא יראו לנו מציאותיים ואנו לעולם לא נקלוט שאנחנו בסך הכל צריכים להאמין.

גם אם לא היית מצפה לפתוח את הברז ולקבל מיץ תפוזים.  גם לא היית מצפה לקבל מים כשאתה ניגש למכונת הסודה.עדיין אנחנו עושים זאת כל הזמן, אנחנו מתאכזבים כאשר אנחנו מנסים להגשים את המשאלות שלנו ולא מסתכלים על מה  בעצם ביקשנו; זה קורה כי לא התבוננו בעצמנו מספיק. אנחנו צריכים קודם לבחון את עצמנו בקפידה לפני שנוכל להשיג את הדברים הנפלאים הללו שאותם אנו רוצים.

העובדה שאתה רוצה להשיג דבר מה, מרמזת על כך שאתה כרגע לא "מיושר" איתו, אנחנו יכולים להשיג רק את מה שקודם נהפכנו להיות. אנחנו מסוגלים למשוך רק משהו שמוכר לנו, אנחנו מסוגלים ליצור רק דברים וש"מתיישרים" איתנו.

אז מבלי לדעת מי אנחנו, מה אנחנו ולמה לעזאזל אנחנו יוצרים לעצמנו גבולות- אנחנו לעולם לא נצליח להגשים את היעדים שלנו. אנחנו בעצם משחררים את עצמנו לחופשי או כולאים את עצמנו בעזרת האמונות המגבילות והפחדים של עצמנו.

אתה יכול לומר שאתה רוצה דבר מה, אבל האמונה המגבילה שלך אומרת אחרת. אם בין מה שאתה רוצה לבין מה שאתה מאמין אין הסכמה – אתה לא תהיה מסוגל להגשים  את מה שאתה חושב שאתה רוצה.

הנה לכם הצעד הראשון לגלות מי אנחנו חושבים שאנחנו ומי שהיינו רוצים להיות – בכל פעם שאתה שואלים את עצמכם שאלה, שאלו את עצמכם מיד אחריה, למה?

אם אתם עונים לעצמכם שאינכם שמחים להמשיך לאכול צהריים עם העמיתים לעבודה, שאלו את עצמכם למה. גלו מהן הסיבות שבגללם אתם אינכם רוצים לאכול עמם.

אם אתה מצהיר הצהרה כגון: " אני רוצה להרוויח כמה אלפים, אבל לא הייתי מתנגד להיות עשיר".שימו לב לעומק ההצהרה ותבינו מדוע אתם מסתפקים רק בכמה אלפים ולא בכמה מיליונים.

כאשר אינך יודע מהי הסיבה שלך לרצות משהו או לשאוף למטרה מסוימת, אינך חדור מוטבציה מספיק כדי למשוך את זה לחייך!

1. עשה רשימה ארוכה ככל שתוכל של דברים שאתה אוהב בעצמך, עשה זאת באקראיות, פשוט תעביר יום או שבוע
בהרהורים בכל הדברים שאתה אוהב בעצמך, בחיים וכל הדברים שבהם יש לך ניסיון.
2. עשה רשימה דומה לדברים שאינך אוהב, אבל אל תהרהר הדברים בהוספת תיאור רגשי,פשוט כך דף נייר ורשום
עליו סיטואציות לא נוחות ודברים שאינך אוהב בעצמך.
3. עשה רשימה של כל התכונות שהיית רוצה שיהיו לך, הוסף לרשימה זו גם את הדברים שהיית רוצה להתנסות
בהם בחייך.

במבט ראשון, זה אולי נראה פשוט, אך אנשים רבים אינם בטוחים מהם הדברים שהם רוצים שיהיו להם בחיים. גרוע מכך, אנשים רבים יכולים לספר על עצמם מהם הדברים שהם לא יכולים לעשות, הם אפילו לא יודעים להסביר מדוע הם אינם מאמינים שהם יוכלו לעשות דברים אלו.

מהרגע שיש בך תשוקה עזה כלפי דבר מה, התחל לבחון את עצמך לגבי תשוקה זו- כך תוכל לגלות את האמת על עצמך וללמוד כיצד להינצל ממגפת החוסר יצירתיות.

כך תאפשר לדברים שאתה רוצה להימשך לחייך.

 

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*