Home » כללי » איך למגנט זוגיות?

איך למגנט זוגיות?

מאת סטיבן ד. סיימור
כל אחד היה רוצה לראות את עצמו עם בן/בת הזוג המושלמים שלהם, כאשר אדם מבקש לעצמו זוגיות, הוא בדרך כלל מנסה למגנט מישהו ספציפי לתוך חייו. לכאורה זה נראה כדבר שנכון לעשותו…, אך לעיתים אובססיה לבן זוג מהעבר יכולה ליצור מגנוט של דברים רעים ולא זוגיות רעננה.
כאשר מערכת יחסים מתפרקת, אדם מרגיש כי הוא לבד, הוא בודד ואין אף אחד שמבין אותו, בדר"כ הוא איננו משתף אף אחד ברגשותיו, אלא מעסיק את מוחו במחשבות לא טובות במשך כל שעות היום. גם כעבור תקופת דיי ארוכה עדיין קיימת אובססיה, אנחנו קנאים לאקס/ית, אנו מרגישים רגשות אשם וכעס, זיכרונות רעים מציפים אותנו מרגעי הפרידה.
אם כן נוצר פה מצב של ניגודיות: אנו מתגעגעים לאקס/ית אבל כל מה שאנו מסוגלים לחשוב הוא על כל המריבות ואת העלבון שנגרם לשני הצדדים אחרי הפרידה…. כל רגע שהמחשבות הללו חוזרות בתוך מוחנו, אנו ממגנטים מצבים דומים בעתיד. הנקודה העיקרית שאני רוצה להעביר במאמר הזה היא שישנם מצבים שבהם אולי כדאי לעזוב את העבר ולייחס לו פחות חשיבות. לקום, לצאת לדרך חדשה ולנסות מערכות יחסים מבלי לפחד ששוב יפגעו בכם, ינטשו אתכם וכו'
רבים מן האנשים שחוו אכזבה מבן/בת זוג בעברם, חוששים להיפגע שוב, וזו צלקת המלווה אותם זמן רב, הצלקת הזו כל כך הרסנית שהיא משתקת את האנשים הללו מלפעול ולממש הזדמנויות לקשרים חדשים.
מנסיון אני יכול לומר שברגע שתצאו לדרך חדשה, ככך שהזמן יעבור ותכירו אנשים חדשים, אותה צלקת מן העבר תתחיל להיעלם.
לא מזמן פנתה אליי אישה שנמצאת בהליכי גירושין מבעלה, היא סיפרה לי שהיא עדיין אוהבת אותו אבל היא לא רואה שום סיכוי שהם יחזרו להיות יחד, בשיחה שניהלנו נשמעה האישה שבורה כמישהי שהאדמה קורסת תחתיה היא פרצה בבכי כל פעם שסיפרה לי על עוד מריבה מתוך מאות מריבות שהקפידו לנהל, אחרי ששמעתי את הסיפור שאלתי אותה שאלה אחת:" האם עשית פעולה כלשהי כדי לשפר את המצב?", היא השתתקה לרגע ומיד אמרה: "אין שום דבר שאני יכולה לעשות, אנחנו לעולם לא נחזור להיות ביחד…."
  כאשר אתם רוצים למגנט  דבר, אתם משתמשים בכוח הדמיון שלכם ובכוח הדיבור שלכם – הכוחות הללו הם כוחות שלמרבית האוכלוסייה בעולם קשה מאוד לשלוט עליהם, אחד הדברים המסוכנים ביותר הוא לומר אמירות כמו:"אין שום דבר שאני יכולה לעשות, אנחנו לעולם לא נחזור להיות ביחד….".
חשבו עם עצמכם מהי הסיבה לכך שאתם לא מרוצים מחיי הזוגיות שלכם? האם אתם עושים משהו בנידון או שאתם מקבלים את זה כעובדה?
אנשים פרודים מנסים למגנט את הצלת הקשר, הם רוצים לחזור לאקס/ית שלהם, אך בתוך תוכם הם יודעים כי המצב בלתי אפשרי כי המריבות כבר הגיעו צעד אחד יותר מדי, כי הדברים שנאמרו לעולם לא ייסלחו. אם כך למה בכלל למגנט את הקשר הזה בחזרה, זו הנקודה שבה צריך לצאת לדרך חדשה,
נסו למגנט אנשים אחרים לחייכם, דמיינו אתכם מאוהבים כמו בגיל ההתבגרות, דמיינו אתכם עם חבר/ חברה חדשים, מתחילים דף חלק בלי מריבות וכעסים. כדי לדמיין לא חייבים להיות ספציפיים, אם אין לכם מישהו שהייתם רוצים לצאת איתו/ אתה, מספיק שתדמיינו אתכם מאושרים בזוגיות חדשה, ולהמעיט ככל האפשר בחשיבה על מערכת היחסים שעברה.
נסו לשחות בים ההזדמנויות!!!!, שאתם הולכים ברחוב, בקניון או עומדים בפקק תנועה או בעצם בכל מקום אחר, ניצבות בפניכם הזדמנויות יקרות להכיר אנשים חדשים, התשובה לשאלה :"למה אני לא מצליח/ה למצוא בן/בת זוג אחרים?" היא פשוטה, כי אתם כל כך מרוכזים ב-"לא-למצוא", במקום להתמקד במיגנוט אהבה וזוגיות, אתם מתמקדים בבדידות ובבעיות העבר…
אתם מוקפים באלפי הזדמנויות מדי יום ולא מסוגלים לראות אותם רק בגלל נקודת המבט שלכם….

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*