Home » כללי » איך אני יכול להשיג את הבחורה הזאת?

איך אני יכול להשיג את הבחורה הזאת?

אז איך אני יכול להשיג את הבחורה הזאת?

אולי הדבר השני הכי פופולארי אחרי כסף, שאנשים רוצים למשוך לחייהם הוא אהבה. ובכן אהבה זה דבר מעניין, כי לכאורה היא זמינה בכל מקום, מצד שני אנשים מתקשים איתה בצורה בלתי רגילה. האם אתם מכירים מישהו שהוא אדם מדהים ובכל זאת מתקשה למצוא מישהו לאהוב? אולי אתם האדם הזה?

ובכן במאמר הזה אני הולך להיכנס לנושא ולתת לכם אינפורמציה אמיתית על איך באמת למצוא אהבה וזוגיות. אבל אני מזהיר אתכם מראש, זה קצת מסוג הדברים שקל לומר וקשה לעשות, אבל בהחלט שווה את המאמץ.

'הכרתי בחור אחד – ואני יודעת שאנחנו ממש מתאימים…'

אין כמו ההתלהבות הראשונית הזאת כשאנחנו מכירים מישהו חדש ויש את הכימיה המדהימה הזאת. ועם זאת יש הרבה מקרים שאנשים חושבים שהם מצאו את אהבת חייהם, אבל אותו אדם אינו מחזיר להם אהבה. הרבה אנשים שלמדו להכיר את הסוד, אומרים לעצמם – 'אין בעיה, אני אמשוך אלי את הקשר עם האדם הזה'. ואז הם מתאכזבים מאוד כשזה לא עובד.

האם זה באמת לא עובד? ובכן – בואו נחשוב שנייה על האפשרות הזאת. פגשתם מישהו מדהים, הוא נראה כמו כל מה שאתם מחפשים בבן זוג, אבל אם בתחלס הייתם ביחד, הקשר הזה היה קטאסטרופלי. הוא לא היה אוהב אתכם כמו שהייתם רוצים, או שהוא היה בוגד בכם, או מעליב אתכם וכן הלאה. עכשיו זה לא מה שאתם מנסים למשוך, והיקום רואה את זה. הוא רואה שבין מה שאתם רוצים למשוך לבין מה שיש לאדם הזה להציע לכם יש תהום עמוקה, שאם תפלו אליה, אולי לא תצליחו לצאת ממנה. אז במקום לתת לכם ליפול לתהום הזו, היקום שם לכם רגל. אז אולי זה לא כייף להשתטח על הפנים, אבל מצד שני – זה עדיף על ליפול לתהום.

ועכשיו יש לי שאלה אליכם, מהניסיון שלכם בעבר כשרציתם מישהו או מישהי, וזה לא הסתדר – איך הרגשתם בין הרגע שהכרתם את הבן אדם לרגע שהבנתם שזה לא יקרה? ובכן, אני בהחלט זוכר אייך זה מרגיש – לא משהו בכלל. זה כמו לדעת שהדברים לא הולכים ממש להסתדר, ובכל זאת אין לך אפשרות שלא לנסות בכל זאת, כי כבר הופעל אצלך הטריגר, נוצרה המחשבה, ואתה רוצה להגיע לתוצאה.

לעומת זאת, יש את הקשרים האלה, שגם אם הם לא מסתיימים בחתונה, הם פשוט נועדו ללמד אותך משהו, ואז לא משנה כמה אתה מתרגש בהתחלה, הדברים זורמים הרבה יותר כי זה משהו ששני הצדדים רוצים ומעוניינים בו, בין אם זה ימשיך כך או לא (כי שוב, יש קשרים שפשוט צריך ללמוד מהם משהו, ולפעמים זה כואב באיזשהו שלב) ויש את הקשרים שהם פשוט מוצלחים – ושם בדרך כלל הדברים זזים באמת בקלות, יש כימיה, יש התלהבות והדברים פשוט עובדים.

אז איך אנחנו משיגים את קשר שטוב לנו. ובכן צריך למשוך את המהות של הקשר. תתמקדו במה שבאמת יעשה לכם טוב בקשר. הרבה אנשים למשל חושבים שהם היו רוצים לצאת עם דוגמנית, אבל זה לא באמת מה שהם רוצים, זו התניה חברתית, לגבי מה יפה ומה יש לו יותר ערך. אני לא אומר שזה בהכרח לא כייף לצאת עם דוגמנית, זה פשוט באמת תלוי אם אתה באמת נמשך אליה, ואם היא מתאימה לך בעוד רמות מלבד מראה חיצוני. רוב האנשים שמחפשים לצאת עם בחורה מאוד יפה, עושים את זה הרבה פעמים כדי להעלות את הערך של עצמם, להציג אותה כמעיין גביע. – זאת לא מערכת יחסים. במקום זה למה לא למשוך אליך אדם שאתה נמשך אליו פיזית, שיהיה לך כיף לדבר איתו, שיאהב ויעריך אותך, ושיהיה לו כייף להיות איתך. תוסיפו ותורידו את התכנות לרשימה כפי שאתם רוצים, אבל דמיינו איך זה לחיות עם אדם כזה, איך תרגישו , מה תעשו, איך תתנהגו. שחררו את הבקשה לאדם כזה אל היקום, וסמכו על היקום שהוא יביא לכם את זה, או שהוא ייתן לכם הזדמנויות כדי ללמוד מה לעשות כדי למשוך אליכם אנשים כאלה.

ועכשיו אתם יכולים פשוט להירגע, ולתת ליקום לעשות את שלו. המשיכו לדמיין ולחשוב ולהרגיש בעיקר איזה כיף זה יהיה לפגוש את האדם הזה. חושו את ההתלהבות, ואת ההנאה כאילו אתם חווים אותה כבר עכשיו. ועכשיו אין לכם מה לדאוג. אם בא אדם שנראה לכם בן זוג פוטנציאלי, אל תחזרו להרגשה הישנה של – אני חייב להשיג אותו/אותה. תסמכו על היקום, שאם זה מה שאתם צריכים זה מה שתקבלו, ואם לא אז לא. אולי האדם הזה הוא דווקא אדם שדרכו תכירו את אהבת חייכם.

האם זה מספיק. ובכן, יכול להיות שכן, ויכול להיות שיש עוד כמה דברים ללמוד. כפי שאתם בודאי זוכרים עלינו להיות בהתאמה עם מה שאנחנו מנסים למשוך אלינו. אבל מה זה אומר במקרה של זוגיות – זה אומר לאהוב את עצמכם. אם כיף לכם גם אם אתם לבד כרגע, אם אתם מסוגלים לבלות זמן איכות עם עצמכם, אפילו ללכת לקולנוע לבד, להירגע לבד בג'קוזי, ללכת לטייל. אם נוח לכם עם עצמכם, אם אתם אוהבים את עצמכם – אתם תוכלו למשוך אליכם קשרים מדהימים.

אני זוכר את עצמי בתור נער או בחור צעיר, בין 15-20 נגיד. הייתי אדם נהדר, הייתי מתעמל קבוע, הייתי אדם מאוד טוב, נחמד, מלא ידע, ואדם שכיף להיות איתו ולדבר איתו. אבל לא ממש אהבתי את עצמי, לא חשבתי שאני מספיק טוב. הייתי משקיע בעצמי הרבה, ולא הבנתי למה אני לא מצליח למצוא חברה, כשיש כל מיני בחורים מסביבי שהם סתם. אני זוכר שאיזה חבר שלי לכיתה, היה חבר של מישהי שהכרתי, בחורה יפה, שהייתי שמח להיות איתה. והבן אדם אם להודות באמת היה די סתום – באמת אין לי הגדרה אחרת. מה שלא הבנתי אז, שלא הייתה לי בעיה להשיג חברה שאני איהנה בחברתה, אפילו אותה, אני פשוט לא בטחתי בעצמי, לא אהבתי את עצמי מספיק, ולא האמנתי שמגיע לי. קחו 7 שנים יותר מאוחר, והל השתנה. למדתי לאהוב את עצמי הפכתי ליותר מוחצן, וזה כבר ממש לא משנה מה אני לובש, במה אני עובד באותה תקופה, או אם יש לי כמה קילוגרמים מיותרים. אני בן אדם שכיף להיות איתו. לי כיף להיות עם עצמי. ופתאום הכול הרבה יותר קל.

אז תעשו את מה שאמרתי. התמקדו במה שאתם רוצים מהקשר ומבן הזוג, ותתחילו לדמיין איך זה באמת להיות עם כזה אדם. חושו איך תהיו אתם עם כזה אדם, ונועו לשם. תאהבו את עצמכם. זה לא ממש משנה אם אתם גבוהים, נמוכים, שמנים, עם אף ארוך או כל דבר אחר. העולם בנוי ככה שאנשים שונים אוהבים דברים שונים – ולכולם מגיעה אהבה, וכולם יכולים לקבל אהבה לחייהם. אבל הינה הדבר החשוב. תאהבו את עצמכם. אם משהו באמת מפריע לכם לאהוב את עצמכם, תטפלו בו. אני לא אומר שאתם צריכים להיות עם אף מושלם כדי להשיג אהבה, אבל אם האף שלכם מפריע לכם לאהוב את עצמכם, זו סיבה טובה לשקול לשנות אותו. שימו לב להיות כנים עם עצמכם בדברים האלה. אני מבטיח לכם שאם האף מפריע לכם, האף הוא לא הבעיה אתם הבעיה, אבל עדיין יכול להיות שהדרך הכי טובה שלכם לפתור את הבעיה היא לטפל באף.

יש לי ידידה טובה שעשתה לפני שנתיים ניתוח להצמדת אוזניים. היו לה אוזניים בולטות וזה הפריע לה שנים. עכשיו אני מכיר הרבה בחורות יפות עם אוזניים בולטות, ואני חושב שזה דיי חמוד, אבל לה זה הפריע. אז היא עשתה את הניתוח, והייתה מאושרת. ורוב האנשים לא שמו לב בכלל – אבל היא הרגישה הרבה יותר טוב עם עצמה.

הסיפור הזה מספיק טוב להסתיים כאן, אבל הוא לא מסתיים כאן. כמה שבועות אחרי הניתוח, נפרם איזה חוט בתוך האוזן שנועד להחזיק אותה, ואחת האוזניים חזרה לבלוט. הידידה הזאת התקשרה אלי בדמעות, ואני רצתי אליה לעודד אותה. אמרתי לה שזה לא משנה, שאף אחד לא ישים לב ושהיא הייתה יפה גם לפני הניתוח. הצלחתי לעודד אותה קצת, ולקח כמה חודשים אולי אפילו חצי שנה עד שהיא תיקנה את הניתוח באוזן הזו. ואתם יודעים מה – אף אחד לא שם לב. הייתה לה אוזן אחת צמודה ואוזן אחת לא, ואף אחד לא שם לב.

הסיבה לכך פשוטה, הרבה יותר ממה שאנחנו רואים את הבן אדם, אנחנו רואים את מה שבראש שלנו. וכיוון שלרוב האנשים לא מפריע הבדלים קטנים, אנחנו פשוט לא שמים לב אליהם.

ועדיין, כשהיא עשתה לבסוף את הניתוח ותיקנה את האוזן, היא הייתה מאושרת עד הגג. פשוט כי לה זה הפריע. אז לא משנה מה מפריע לכם. או שתלמדו לאהוב את זה בכם, או שתשנו את זה – אבל תעשו מה שצריך כדי לאהוב את עצמכם. וזה אולי הדבר היותר מורכב בלהשיג אהבה, לאהוב את עצמכם. ובכנות אני חושב שזו הסיבה שאנשים באמת מתקשים להשיג אהבה, הקושי לאהוב את עצמם. אבל האמת היא שזה לא צריך להיות כל כך קשה. אתם אנשים נפלאים ומעניינים, מגיע לכם שיאהבו אתכם, מגיע לכם שתאהבו את עצמכם. אני מכיר כל כך הרבה אנשים נפלאים. אני מדבר על אנשים באמת נהדרים, שלא אוהבים את עצמם מספיק. תאהבו את עצמכם, כמו שאתם. תחשבו אייך הייתם מתנהגים את הייתם אוהבים את עצמכם, והתנהגו בהתאם. כולנו מכירים אנשים שאוהבים את עצמם ומקרינים את זה החוצה, אלה אנשים שבאמת כיף להיות בחברתם.

עוד כמה עצות טובות לסיום.

תדעו מה אתם רוצים , תדעו בדיוק מה אתם רוצים מהקשר, אל תלכו בעיניים עצומות ותצפו שמשהו טוב ייפול בחלקכם, זה כמו ללכת לקניות כשאתה רעב בלי רשימה, בסוף אתה קונה מלא שטויות, ומבזבז הרבה. אם אתם יודעים מה שאתם רוצים וברור לכם איך זה אמור להראות ולהיות, יהיה לכם הרבה יותר קל למשוך את זה.

עצה נוספת, תלכו לכל מקום כאילו אתם הולכים למסיבה שאתם ארגנתם (אגב – כל מקום הוא באמת מסיבה שאתם ארגנתם, המחשבות שלכם מהעבר הם מה שהביאו אתכם להתנסויות של היום, ותסמכו עלי, יש לי הרבה ניסיון בארגון מסיבות) תהיו שמחים, תהיו מארחים, וקחו אחריות. זה יהפוך הכול

להרבה יותר כיף, ויפתח לכם דלתות להרבה דברים – ביניהם אהבה.

ועצה אחרונה, שהיא נשמעת יותר עצה לבחורים, אבל טמון בה יותר מזה. הרבה יותר קל להתחיל עם כמה בנות מאשר עם בת אחת. מה זה אומר, אם מישהי מעניינת אותך, אל תתעלם מהחברות שלה והסביבה שלה. תחשבו על זה – זה לא הגיוני, אתה בודק אפשרות להיות עם מישהי ולהיות חלק מהחיים שלה, אבל אז אתה לגמרי רוצה להתעלם מחלק ממנה, אז אתה פשוט שם רגל לעצמך.

זו אולי נשמעת לכם מן עצה נורא ספציפית, אבל יש בה המון. תתנהגו ככה בכל סיטואציה בחיים, והדברים ימשכו אליכם הרבה יותר מהר. בחורה מעניינת אותך, להתעניין בסביבה שלה. אתה חושב ללמוד גרפיקה, לך תסתובב קצת בפקולטה. אתה מעוניין לעבוד בחברה מסוימת, דבר עם אנשים שעובדים בה וכן הלאה. פשוט לעשות כל דבר שיעזור לך להיות בהתאמה עם מה שאתה רוצה.

בברכה שפי

המאמר נכתב על ידי שפי גור ארי

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*