Home » כללי » מה לאהבה ולחוק המשיכה?

מה לאהבה ולחוק המשיכה?

אנו חיים בתקופה בה כמעט ולא ניתן לרפרף במדריכים לשיפור עצמי מבלי להיתקל לפחות פעם אחת בביטוי "חוקי היקום" או בביטוי דומה. לפעמים נותנים המדריכים האלה עצה טובה כיצד ליישם את חוקי היקום בחיי היומיום. אבל בדרך כלל, המידע שניתקל בו יהיה מורכב מידי מכדי להתחיל ליישם אותו מיידית. במקרים אחרים, יימסר המידע על ידי אנשים שאינם ממש בקיאים בנושא ומספקים מידע חלקי בלבד.
למשל, "מומחים" רבים מתמקדים ב- "חוק המשיכה" בלבד, מבלי להתייחס כלל לעקרונות רוחניים חשובים אחרים. ישנם תנאים מסוימים המאפשרים את יישומו של חוק המשיכה, ובאחד מהם נתמקד בהמשך כתבה זו – חוק האהבה.
 
כתוצאה מכך שרוב המומחים אינם מתייחסים לחוקי היקום האחרים מלבד חוק המשיכה, רוב האנשים לא מצליחים "למשוך" לחייהם את מה שהיו רוצים. למה זה קורה, על אף זמינותו של המידע הרב המציף את האינטרנט?
 
ישנן שתי סיבות: הראשונה – יותר מידי מידע. האחד מדבר על 12 חוקים, האחר על 7 חוקים. רוב האנשים כבר לא יודעים מה נכון ומה לא… לכן, הם בדרך כלל לא נוקטים כל פעולה.
השנייה – מעט מידי מידע. במקרה אחד, המידע אינו מדויק מספיק, ובמקרה האחר המידע מדויק, אך אינו מקיף די הצורך.
 
אם כך נשאלת השאלה: האם ישנם חוקים נוספים מלבד חוק המשיכה? והתשובה היא: כן!!
החוכמה היא לדעת להתמקד רק בכמה חוקים עיקריים, וכך להשאיר את הדברים פשוטים. חוק המשיכה הוא אחד החוקים המרכזיים, אך קיים חוק נוסף שבלעדיו חוק המשיכה לא יוכל לעבוד – חוק האהבה.
אולי אתם שואלים עכשיו: "למה הכוונה – לדרך שבה אני אוהב את בת הזוג שלי? האם אני לא מאהב נלהב מספיק ?!?"
לפני שתמשיכו להיסחף בדמיונכם – אין הכוונה לסוג כזה של אהבה. הכוונה כאן היא לחוק של היקום, ומשחק האהבה של היקום שונה לגמרי ממשחק האהבה שאנו רגילים לו.
הכוונה לאהבה שהינה אבן הפינה של כל מה שקיים – זהו המצב האנרגטי המאוזן ביותר: מצב של שקט ושלוות נפש. כי היקום כולו הוא אהבה.
 
לחוק האהבה פנים רבות. אהבה היא קבלה של מי שאתה, וקבלתם של אחרים. אהבה אינה תלויה בדבר, ולא מציבה תנאים. האהבה היא חופש – חופש להיות מי שאתה באמת, ולא מה שאחרים מצפים ממך להיות. אהבה היא החופש של כל אדם להיות מי שהוא, ולא מי שאתה מצפה שיהיה. אהבה היא לעולם לא לכפות דבר על אדם.
 
רוב האנשים שוכחים את מהות חוק האהבה במהלך חייהם. הם עושים את מה שתמיד עשו, חושבים את המחשבות שתמיד חשבו, ולכן הם נשארים בדיוק באותו המקום. ועדיין, הם לא זזים ממקומם, כאילו היו מכורים. למה זה קורה? כיון שהם נרתעים מתגובת הסביבה. הם מרשים לאנשים אחרים לנהל את חייהם במקומם. אותם 'אחרים' עשויים להיות הורים, חברים, עמיתים לעבודה, החבר'ה, החותנת, והרשימה נמשכת…
שלא במודע, רוב האנשים חיים את חייהם בהתאם לנורמות חיצוניות, מבלי לתת ביטוי לייחודיות שלהם ומבלי לחיות את החיים שבאמת רצו – חיים של הגשמה עצמית ואושר.
למעשה, רוב האנשים מאפשרים לאחרים להיות השוטרים של חייהם. וברגע שמישהו חורג מהנורמות המקובלות, מייד מופנים כלפיו חיצי ביקורת או לעג, כדי שיחזור לעמוד בשורה ליד כולם.
 
האם זוהי צורת חיים שיכולה להיתפס כמאוזנת? האם זהו הביטוי הקיומי לחוק האהבה? האם יש סיכוי שחוק המשיכה יעבוד בחייך, כשאינך מרשה לעצמך לחיות כמו שבאמת היית רוצה לחיות?
אתה יכול להמשיך לשבת במקומך, לצפות שוב ושוב בסרט "הסוד", ולחכות לסכום כסף דמיוני שפתאום "ייפול" לחשבון הבנק שלך. זה עומד לקחת זמן…
האלטרנטיבה היא לחולל שינוי בחייך כבר עכשיו. עליך ליישם את חוק האהבה כדי להכשיר את הקרקע לחוק המשיכה. זהו התנאי המוקדם לכך שחוק המשיכה יפעל.
היקום הוא שלם, וחוקי היקום משולבים זה בזה. זוהי מערכת סגורה. ידע בדבר חוק המשיכה אינו מספיק-  נדרש ידע בדבר כל חוקי היקום המרכזיים, שכן הם משלימים האחד את השני.
והכול מתחיל – בחוק האהבה.  
 
 "All you need is Love" 😉
 
המאמר מאת: ניקולאס קיד והנק שראם

תגובות

תגובות

Check Also

איך מסלקים מחשבות שליליות?

השבוע ניגש אלי ידיד, לאחר שקרא את הספר הסוד. הוא שאל אותי "איך את מצליחה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*